TOP 10 - NAJMODNIEJSZE KURTKI NA JESIEŃ DLA NIEJ

21:47:00 LUXX400 13 Komentarze


Dawno już publikowałem tego typu wpis, więc dzisiaj czas na kolejny z serii "TOP X". Postanowiłem go napisać, ponieważ zauważyłem komentarze niektórych osób, które zawiodły się tym, iż poprzednie propozycje kurtek były tylko dla mężczyzn. Dziś postanowiłem naprawić swój błąd i opublikować coś dla Pań.

Oto 10 najmodniejszych kurtek, których fason i kolor sprawią, że będziecie czuły się dobrze, a także modnie. Pomyślałem również o cenie i wybrałem tylko te, które mieszczą się w granicach rozsądku, aby każdy mógł sobie na nie pozwolić. W tym sezonie nadal obowiązywać będzie niezawodna czerń i odcienie szarości, jak i czerwieni. Warto pamiętać o obowiązującym trendzie oversize oraz puchu, które lansują celebryci. Największe domy mody inspirując się latami 80, prezentują trendy, takie jak olbrzymie kołnierze, kaptury i przydługie ramiona. Czy warto iść w ich ślady? Tak! Poniżej znajdziecie 12 kurtek, zamienników drogich produktów domów mody, od ogólnodostępnych sieciówek. 

Dajcie znać w komentarzu, które podobają Wam się najbardziej! :) 

MODNE KURTKI NA JESIEŃ DLA NIEJ












13 komentarzy:

  1. O, niedawno pisałam podobnego posta u siebie na blogu, ale nie było chyba jeszcze niektórych perełek, które tutaj widzę ^^ Ta srebrna kurtka z Zary podbiła moje serce <3

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ogromnie podobają te kurki z motywem hologramu/połysku metalicznego - są świeże, oryginalne i zauważalne, nie da się przejeść obojętnie obok osoby z takim "dodatkiem" jesiennym :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny wpis :) Mi najbardziej przypadła do gustu kurtka z Bershki. Ostatnio sama zaopatrzyłam się w bomberkę z H&M, ale taką bardzo cieplutką :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te srebrne, błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde! Jak byłam mała to mama kupiła mi kiedys taką puchową kurtke - nienawidziłam jej, bo wyglądałam jak bałwan, doslownie :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo faje kurtki, ta czerwona z zary mi się najbardziej podoba :) jeszcze inne ładne perełki widziałam w romaboma kolekcji jesiennej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się 2 kurtki: pierwsza ZARA - 239 zŁ i RESERVED - 249,99 zł. Ta czerwona ZARA - 239 zŁ też niczego sobie. Jednak nie wszystkie puchowe kurtki ładnie się prezentują. W zbyt grubych wygląda się mało efektownie, jakby człowiek zamienił się w 2 ogromne słonie. Trzeba uważać z wyborem. W sklepach są często lustra wyszczuplające. Na zakupy warto wybrać się z zaprzyjaźnioną osobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. super! Najbardziej spodobały mi się dwa płaszczyki w kolorze khaki, takie są bardzo modne ostatnio :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z Bershki podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta srebrna z Zary wygląda świetnie <3. Nie pogardziłabym ;D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kurtki są śliczne, ciężko wybrać najładniejszą *.*
    Bardzo ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta z zary najładniejsza :) tak jak ktoś już wcześniej pisał bardzo ładne i tanie są w sklepie interetowym romaboma, często na wyprzedaży u nich można niezłą perełkę trafić za grosze.

    OdpowiedzUsuń
  13. dwie mnie urzekły- z zary i bershki <3 , zgadzam się z poprzedniczką w romaboma.pl są też super kurtki w dodatku dużo tańsze niż w sieciówkach.

    OdpowiedzUsuń