IT'S COLD OUTSIDE / BONPRIX LOOK + SOLANO GLASSES

17:30:00 LUXX400 9 Komentarze


Cześć! Za oknem robi się niestety coraz chłodniej, dlatego dzisiaj przychodzę ze stylizacją, która dobrze sprawdzi się przy obecnej pogodzie. Mój najnowszy zakup to modne w tym sezonie szerokie, czarne spodnie, które możecie kupić już teraz w sklepie internetowym bonprix oraz szara koszulka z długimi rękawami, którą również znalazłem w bonprix.  Całość przełamałem szaro-czarnym kominem. 

Dżinsy to jeden z najbardziej promowanych i najlepiej sprzedających się elementów garderoby wśród znanych domów mody, jak i sklepów. Stały się nieodzownym elementem naszych stylizacji, które ubieramy codziennie. W obecnym sezonie warto jednak zaopatrzyć się w nieco klasyczną i luźniejszą wersję owego kultowego produktu. Są to tak zwane spodnie Straight Leg, które charakteryzuje przede wszystkim luźny krój oraz szerokie nogawki. Sprawdza się on przy każdej sylwetce i nadadzą jej lepszego wyglądu. 

Ja spodnie połączyłem z szarą koszulką z nadrukiem, ale dobrać możemy również do nich białą lub jasną koszulę, wtedy otrzymamy look wizytowy, lub po prostu zwykły t-shirt i do tego kurtkę, mamy wówczas typowy casualową stylizację. 

/foto. Diana Berdak
spodnie/jeans - Bonprix
koszulka/t-shirt - Bonprix
kurtka/jacket - Pepco
okulary/glasses - SOLANO
zegarek/watches - Bonprix
szalik/scarf - KiK
buty/shoes - CCC

9 komentarzy:

  1. Przyjemna stylizacja, podobają mi się zwłaszcza dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylówka. :) Zegarek mega mi się podoba :D

    Nowy post. Zapraszam.
    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/10/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej w tej stylizacji podoba się komin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek dopasowany do okularów :) Dla mnie na duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna niewymuszona stylizacja, spójna kolorystycznie i z ciekawymi dodatkami,
    chyba wielu facetów cieszy się na powrót takiego kroju spodni :)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń