ALL ABOUT DENIM / RALPH LAUREN SHIRT, M&S GOLF, CONVERSE SHOES

21:47:00 LUXX400 5 Komentarze


Cześć! Dzisiaj dzielę się z Wami zdjęciami stylizacji, którą przygotowałem jeszcze na początku kwietnia. Niestety, brak czasu spowodował, że dopiero teraz zostały opublikowane na blogu. :) Postawiłem w niej na dżinsowe spodnie od TopMan, oversizową koszulę Ralpha Laurena, którą połączyłem z golfem od Marks and Spencer.

Jak Wam się podoba? ;)


koszula - Ralph Lauren
golf - Marks and Spencer 
spodnie - TopMan
okulary - CNdirect 
buty - converse 

5 komentarzy:

  1. Koszula jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja udana :) Mogę powiedzieć, że lepsza niż poprzednia. Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połaczenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    P.S Też jestem z Zamościa, mówiąc szczerze miejscówka miejscówka w której robiłeś zdjęcia jest bardzo blisko mojego osiedla..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znasz jeszcze jakieś fajne miejscówki możesz mi polecić :D

      Usuń
  4. Conversy wyglądają świetnie. To są rewelacyjne buty niemal do wszystkiego pasują.

    OdpowiedzUsuń