WIOSENNY NIEZBĘDNIK

21:17:00 LUXX400 5 Komentarze


Na wstępie przepraszam za tak długą nieobecność na blogu. :( Niestety brak czasu spowodował małą aktywność na blogu. Jednak nie zapomniałem o moich mediach (zapraszam na Instagram: LUXX400 oraz Snapchat: LUXX40). Powoli kończą się już moje główne obowiązki związane ze szkołą, co za tym idzie, będę częściej przygotowywał dla Was wpisy. ;)

Dziś chciałbym przedstawić Wam moje wiosenne propozycje, które przygotowałem wraz ze sklepem Shein.com. :) Sklep posiada dużą ofertę ubrań i gadżetów dla zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Przygotowane przeze mnie ubrania i dodatki  ( spodniebluzę/koszulkęokulary) można łatwo połączyć w ciekawą stylizację!

Dajcie znać, który produkt podoba Wam się najlepiej! :)




SPRAWDŹ WIĘCEJ PRODUKTÓW NA STRONIE SHEIN.COM! 


5 komentarzy:

  1. Kliknelam we wszystko ❤ super ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozowy t-shirt i ostatnie okulary <3 pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozowy t-shirt i ostatnie okulary <3 pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałyby się też modne sneakersy :) stylowe obuwie to w tych czasach nie problem, trzeba tylko pogrzebać w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj jeszcze coś na lato :).
    Jakiś outfit lub coś w powyzszym stylu :). PS. zapraszam do mnie na wpis - jaki plecak dla mężczyzny wybrać

    OdpowiedzUsuń