#MIXINSPIRATIONS - HALLOWEEN 2016

19:32:00 LUXX400 5 Komentarze


Cześć! Dzisiaj przychodzę ze zdjęciami inspiracjami święta, które już niedługo przed nami, czyli Halloween. Pewnie wiele z nas ma zaplanowaną już jakąś domówkę znajomymi lub wychodzi na imprezę. Postanowiłem więc przygotować dla Was zdjęcia, które mogą was zainspirować! Udanej zabawy! :) Dajcie znać w komentarzach czy macie już jakieś pomysły na swój kostium, chętnie poczytam!

#MIXINSPIRATIONS - HALLOWEEN 2016

HALLOWEEN COSTUMES INSPIRATIONS 2016


5 komentarzy:

  1. nie mam własnie zadnego pomysłu, twoj post przyda mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem bez pomysłów; nawet nie wiem czy będę w tym roku obchodzić Halloween, czas pokaże :)
    Mimo to, bardzo przydatny wpis!

    W wolnej chwilii zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne inspiracje, marzy mi się jakaś porządna impreza z okazji halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje:) Zawsze podobał mi się strój wiedźmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze przyznać, że inspiracje świetne. Nawet wydają się proste w wykonaniu :) pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń