SNAPCHAT - KOGO OBSERWUJĘ + KONKURS

18:21:00 LUXX400 7 Komentarze


Pytania na temat aplikacji Snapchat dostaję dość często, dlatego odpowiadając, na niektóre z nich postanowiłem stworzyć ten oto wpis. Przedstawię w nim osoby, które oglądam i chciałbym je Wam polecić. W kolejnym wpisie zaprezentuję snapy znanych osób i marek. Na końcu wpisu przygotowałem dla moich czytelników konkurs! Zachęcam d wzięcia udziału.

CO TO JEST SNAPCHAT? NA CZYM POLEGA FENOMEN APLIKACJI?

Aplikacja Snapchat w ciągu ostatnich miesięcy zyskuje coraz większą popularność. Swoje konta zakładają tam nie tylko młodzi ludzie, ale także modelki, celebryci, fotografowie, domy mody oraz znane magazyny i stacje telewizyjne. Gwiazdy pokazują w nim swoje prywatne, jak i zawodowe życie, które tak bardzo ciekawi ich fanów.

Snap pozwala nam na udostępnianie swoich 10-sekundowych zdjęć oraz  filmików. Zdjęcia, jak i filmiki możemy wrzucić również na swoją ściankę, czyli My Story, które Twoi obserwatorzy i znajomi będą mogli oglądać przez 24h. Niestety po tym czasie wszystko znika.

MÓJ SNAP: LUXX40 - ZAPRASZAM!

Ja również prowadzę swoje konto na tej aplikacji. Jeśli chcecie, możecie mnie dodać, moja nazwa to @luxx40. Cały czas się rozwijam i ciągle pokazuję w nim swoje życie, ale także bloga oraz wydarzenia, w których biorę udział. Co najbardziej lubię w tej aplikacji? Zdecydowanie szybkość, z jaką mogę się z Wami komunikować. W kilka sekund mogę dodać zdjęcie czy filmik, dzięki czemu zobaczyć możecie co robię i gdzie jestem w danej chwili. W najbliższym czasie działalność mojego bloga znacząco się powiększy i będę miał kilka niespodzianek. Dlatego warto mnie dodać i obserwować moje My Story! 



KOGO JA OBSERWUJE? 


@JESSIMERCEDES

Polska blogerka i trendsetterka. To właśnie jej snapy oglądam od początku do końca. Bez przewijania. Śledząc jej profil możemy wirtualnie uczestniczyć w pokazach mody zarówno w Warszawie, jak i w Paryżu, Mediolanie czy Nowym Jorku. Jess poprzez snapa utrzymuje dobry kontakt z czytelnikami. Niektórzy mogą jej zazdrościć! Obecnie zajmuje 15 miejsce wśród 100 popularnych profili Snapchat w Polsce.

@PRAWDZIWAZUZIA

Kolejna osoba, której snapy oglądam w całości, jest Zuzia! Znana z prowadzenia swojego kanału na YouTube. Na snapie w głównej mierze przedstawia swoje kolorowe życie, jak i pracę! Obecnie zajmuje 9 miejsce wśród 100 popularnych profili Snapchat w Polsce. Warto ją dodać dla pięknych zdjęć, które publikuje! ;) 

@ASHPLUMPLUM

Blogerka, a zarazem przedostatnia osoba, której profil na Snapchat śledzę cały czas. Kocham jej styl i trzymam kciuki w dalszym rozwoju! Ostatnio mogliśmy zobaczyć jej podróż do Mediolanu.  

@BFSPAULA

Kocham jej snapa głównie za to, iż pokazuje relacje ze swoich podróży. Pełen inspiracji i motywacji profil! Obecnie zajmuje 87 miejsce wśród 100 popularnych profili Snapchat w Polsce.


a oprócz tego...


@PANIEKSCELENCJA, @SABLEWSKA, @ZKOLODZIEJCZYK


@RADEKPESTKA, @OLCIIAKYT, @MAFFASHION


@LITTLEMOOONSTER, @MOWIACINACZEJ, @CHIARAFERRAGNI




KONKURS

Przygotowałem dla Was konkurs! Wystarczy w komentarzu pod tym postem wpisać nazwę swojego snapa oraz w jednym zdaniu opisać co ciekawego można zobaczyć na Twoim profilu. W ten sposób możesz pozyskać nowych czytelników! Nagrodzę 3 najciekawsze odpowiedzi. Do wygrania płyta CD, którą widzicie na zdjęciu poniżej. Konkurs trwa do 30 października. Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz mojego bloga (po prawej stronie strony) jeśli jeszcze go nie obserwujesz. Wtedy na pewno nie przegapisz wyników! :)


Regulamin:
1. Fundatorem nagród jest wytwórnia My Music. Organizatorem konkursu jest Michał Seremak.
2. Konkurs ma na celu promocję wydawnictwa "Związane oczy mam" oraz bloga "luxx400.blogspot.com"
3. Zadanie konkursowe ma na celu wyłonienie zwycięzcy. 
4. Osobę, która wygra wybierze 3 osobowe jury z Michałem na czele.
5. Wygrywają 3 osoby. Konkurs trwa do 30 października. Wysyłka nagrody nastąpi w ciągu tygodnia od podania wyników
6. Zaobserwowania bloga (po prawej stronie strony) jest dodatkowym atutem i może zwiększyć wygraną, lecz nie jest wymagane. 
7. Wysyłka nagrody tylko na terytorium Polski.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post! :)

    Zapraszam na snapa Adama z bloga: http://batmanowy-blog.blogspot.com/
    Prowadzi naprawdę świetnie swojego snapa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Jessicę, ale nie oglądam jej snapów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, totalnie zaciekawiłeś mnie tym snapchatem. Widziałam wiele razy na różnych blogach ikonkę snapchatu, ale zawsze sądziłam, że to nie jest nic atrakcyjnego i w ogóle po co tracić czas na takie glupotki. A teraz całkiem zmieniłam zdanie i może też zacznę swoje snapchatowe szaleństwo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Snapa niby mam (nie obserwujemy tych samych osób) ale rzadko używam bo wolę Instagram Stories ;)

    OdpowiedzUsuń