28/01/2017

17:36:00 LUXX400 2 Komentarze



Siemka, siemka. Dawno już publikowałem na blogu moje stylizacje. Trochę to zaniedbałem, ale przychodzi czas, kiedy postanowiłem to nadrobić. :)

Są to moje ulubione zdjęcia, jak do tej pory, którymi się z Wami dzielę. W pierwszym w tym roku wpisem przychodzę do Was z propozycją torby/plecaka od AllYourBags oraz butów i zegarka od Bonprix. Dopasowałem do nich jeansy z New Look, koszulkę z Zary oraz bomberkę, którą kupiłem w CNDirect.

Wpisując przy zamówieniu na stronie www.allyourbags.pl kod "luxx400" otrzymasz 12% zniżki na zakupy w sklepie! :) 

Nowy rok to czas zmian, które zaplanowałem i staram się wprowadzać w życie. Początkowo miałem przygotować wpis z podsumowaniem 2016 roku, być może uda mi się go w niedługiej przyszłości dodać. Postanowiłem jednak zostawić w tyle to, co minęło, a skupić się na tym co będzie - a zapowiada się bardzo dobry rok. Otworzyłem również kanał na YouTube, który planowałem otworzyć już z dwa lata temu, początkowo bałem się opinii i tego, jak zostanie on odebrany, ale postanowiłem nie przejmować się opinia ludzi, którzy mnie tak naprawdę nie interesuję i nie znają. Robię, to co lubię i to, co jest moją pasją i nie zamierzam z tego rezygnować. ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. ;)

/ZAPRASZAM NA MOJĄ GRUPĘ NA FACEBOOK/

fot. Diana Berdak

Jeans - New Look
T-Shirt - Zara
Bomber Jacket - CNDirect
Okulary - Solano 








2 komentarze:

  1. Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, życzymy sukcesów! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka - przyda się spokojnie na chłodny lipiec :D
    Zapraszam do mnie na wpis - Nike Air Force 1 ponadczasowy klasyk

    OdpowiedzUsuń