STREET STYLE NEW YORK FASHION WEEK 2016!

21:38:00 LUXX400 6 Komentarze


W Nowym Jorku już od prawie tygodnia trwa święto mody - NY Fashion Week. W dzisiejszym poście postanowiłem się nieco przyjrzeć temu wydarzeniu, a dokładniej street style'owi, który na nim króluje! Naszymi przedstawicielami, a konkretniej przedstawicielkami była Jessi Mercedes oraz Maff, która zatrzymała się w Nowym Jorku na cały okres FW. Każdy, kto pojawia się na pokazach, czy po prostu przychodzi na miejsce pokazu, aby, zobaczyć znane osoby chce, aby zauważono jego stylizację. Bo tydzień mody to nie tylko królujące we wszystkich portalach plotkarskich stylizacje gwiazd, ale też bardzo przemyślane - czasami lepsze od celebrytów - stylizacje fanów mody. Ja postanowiłem przejrzeć (no może niecały) internet w poszukiwaniu najciekawszych z nich. Podzieliłem ten artykuł na dwie części, każda z nich będzie zawierała około 30 sylwetek z najlepszymi stylizacjami!

Jacy są Twoi faworyci? Daj mi znać w komentarzu, który look najbardziej Ci się podoba!

STREET STYLE NEW YORK FASHION WEEK 2016!


6 komentarzy:

  1. Czarna sukienka w połączeniu z białymi trampkami badzo mi sie podoba :) wszystkie stylizacje są bardzo mi sie podobają :) ciekawy post :*
    Zapraszam do siebie
    http://carolynx96.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu polecam znajomym takie połączenie. Mało spotykane, ale jak fajnie sie potem prezentuje ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta mała dziewczynka a ma taką fajną stylowe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mała dziewczynka a ma taką fajną stylowe:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde piękne i rzucające sie w oczy. Nie umiem sama się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń