POKAZ SAINT LAURENT PODCZAS PARIS FASHION WEEK

19:13:00 LUXX400 14 Komentarze


Anthony Vaccarello, nowy dyrektor kreatywny domu mody YSL, podczas Paris Fashion Week pokazał kolekcję na wiosnę i lato 2017. Na ten debiut czekał cały świat mody. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć min. przyjaciółkę Anthonego, czyli Anję Rubik.

Anthony Voccarello to jedna z najbardziej charakterystycznych postaci w dzisiejszym świecie mody. Pokaz najnowszej kolekcji odbył się we francuskim pałacu, który wcześniej pełniłfunkcję klasztoru dowództwa wojskowego a po remoncie został oficjalną siedzibą domu mody YSL. Jak możemy się dowiedzieć inspiracja do stworzenia owej kolekcji były pierwsze projekty YSL z 1987 roku. Modelki prezentowały stroje w ciemnej kolorystyce z mocnymi skórzanymi elementami, które przechodziły z czerni w czekoladowy brąz. Ostry rockowy styl został połączony z delikatnym jedwabiem i aksamitem obszytym koronkami.

Jak podoba się Wam kolekcja? ;) 

YVES SAINT LAURENT SPRING/SUMMER 2017


14 komentarzy:

  1. Nawet spoko te stylizacje nie znam sie no ale XD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, niektóre sukienki są super, ale tylko na odważne osoby haha, zapraszam primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ubrania źle skrojone, bo brzydko leżą. Poza tym kiedy widzę perwersyjne odsłanianie biustu od razu doszukuję się wad w kolekcji, które w ten sposób projektant chciał ukryć. :) Prawdziwa moda obroni się sama, bez szokowania. A tutaj moda kuleje. Choć buty z obcasem zbudowanym z liter YSL są cudowne. <3 Swoją drogą, nie mieli odchodzić od tego loga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałem to niby chcieli odchodzić od loga, ale teraz to sam nie wiem. Nawet przed pokazem umieścili wielki neon ze starym logo. :)

      Usuń
  4. Buciki z obcasem z logo najlepsze. Muszę nadrobić wszystkie relacje z fashion weeków :D
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może uda mi się jeszcze przygotować jakieś relacje z pokazów ;D

      Usuń
  5. Ta kolekcja podobała mi do najbardziej ze wszystkich kolekcji Saint'a Laurent'a ♡
    Pozdrawiam ciepło xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu ale przeraża mnie twarz Anji :o Kolekcje jednak fajne!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twarz Anji wygląda coraz gorzej.. W połowie zeszłego roku widziałam ją na siłowni. Wyglądała jakby zaraz miała się rozpaść ! Stroje nie w moim guście, źle leżą.

    Zajrzyj w wolnej chwili do mnie ;)
    http://www.mamamagda.pl/2016/10/walcz-o-swoje-dochodzenie-odszkodowan.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że to tylko chwilowe przemęczenie!
      Zajrzę na pewno! :)

      Usuń
  8. liczyłam na więcej, niestety nie ma tu nic odkrywczego, a jedynie epatowanie nagością, mające przykryć nudę i techniczne niedopracowanie. A jeszcze jesienno-zimowa kolekcja dla jego autorskiej marki zrobiła na mnie dobre wrażenie ... nic, może w następnym sezonie. Pamiętam, że do Slimane też się chwile przekonywałam

    OdpowiedzUsuń