JA DOPIERO SIĘ ROZKRĘCAM!! - MOJA 18!!

09:34:00 LUXX400 15 Komentarze


Dokładnie 18 lat temu, 17 lipca 1998 roku, na świat przyszedł chłopczyk o imieniu Michał. Dziś ten chłopak kończy 18 lat i nie zamierza zwalniać tempa. Ja dopiero się rozkręcam! :) 


Nadal nie mogę w to uwierzyć jak szybko minął ten czas. Pamiętam, niektóre rzeczy z dzieciństwa jakby wydarzyły się one kilkanaście dni temu. Tak wiele wspomnień, dobrych i złych chwil spędzonych w gronie najbliższych rodziny i znajomych. Nie myślałem nawet, że minie to tak szybko. Dziś kończę 18 lat, za niecały rok pisze maturę (tak wiem matura to bzdura :D) i czeka na mnie dorosłe życie. Jakie ono będzie? Na pewno takie, jakie sobie zaplanuje! Nigdy nie pozwolę, aby decydowano za mnie. 

Siadając, do napisania tego posta kilka dni temu myślałem nad tym, jaki on powinien być. Stwierdziłem, że dodam dużo zdjęć zarówno tych z dzieciństwa, jak i chwili obecnej. Po kilku minutach zmieniłem całą koncepcję i stwierdziłem, że wszystko opisze. Mam nadzieję, że nikogo nie zanudzę :D Postanowiłem opisać najważniejsze wydarzenia, które wniosły coś dobrego, ale i złego w to, jaki jestem teraz. 



Urodziłem się 17 lipca 1998 roku, rodzice dali mi na imię Michał gdybym mógł wtedy decydować, wybrałbym dla siebie imię Bartłomiej lub Krystian :D. W wieku 6 lat trafiłem do szkoły, w której siedzę do dziś, chociaż w sumie — już kończę swoją przygodę z ów instytucją :D Jak każdy dzieciak miałem swoje pasje i zainteresowania. Moim pierwszym zainteresowaniem było wyszywanie, które poniekąd trwa dotąd, bo przecież moda polega na szyciu, każdy element naszej garderoby musi być zaprojektowany i wyszyty z tkanin tych lepszych i niestety czasami gorszych. Mijały lata, skończyłem szkołę podstawową, chodziłem do gimnazjum, gdzie wszystko się zaczęło. 

Na początku 2012 roku postanowiłem założyć pierwszego bloga — przecież wtedy każdy miał bloga! Był on o jednej z moich idolek, Lady Gadze. W sumie co to za wyczyn prowadzić bloga? Niby żaden, ale to dzięki niemu postanowiłem od tamtego momentu poświęcić swój czas w tworzenie swojej małej części internetu. Blog został po roku zawieszonym, to dzięki niemu zdobyłem wiele doświadczenia i nowych znajomości, które trwają do dziś! Stwierdziłem wówczas, iż nie zamierzam rezygnować z tego, co robię. Słyszałem różne opinie na temat tego, co robię, jak i tego, co słucham. O gustach się nie dyskutuje prawda? Dlatego pozostawię ten temat. To również rok, w którym pojawiło się moje hobby, jakim jest/było zbieranie autografów. Do tej pory mam ich ponad 300! A wśród nich takie perełki jak Justin Bieber, Selena Gomez, aktorzy z serialu Kości, Kate Moss i wiele innych. Jeśli chcesz wiedzieć, jakie lub masz jakieś pytanie, pisz w komentarzu, chętnie odpowiem.

 Blog padł, hobby pozostało, mamy rok 2013. Jest on dla mnie szczególny, mimo że miałem 15 lat otworzyłem wówczas swoja pierwszą stronę www. Strona w pełni poświęcona mojej drugiej pasji, jaka jest do dziś muzyka. Był biedny wygląd i skromna treść. Kilka wpisów na tydzień. Słabo. Tak to prawda, ale ta biedna w wyglądzie i treści strona jest dzisiaj jednym z moich czołowych projektów! Profesjonalne wykonanie, logo zaprojektowane przez grafika zajmującego się tworzeniem logotypów dla ważnych firm oraz poznanie wielu wspaniałych gwiazd! Nie pomyślałbym, że teraz ta strona tak się rozwinie! Rok 2013 to też moje pierwsze projekty. Stworzyłem wówczas z moim kolegą sklep internetowy, w którym zaprezentowaliśmy, o ile dobrze pamiętam, cztery koszulki z autorskimi projektami. W sumie ciekawe doświadczenie, które chętnie znów wykorzystam. :D Jeśli to teraz czytasz to wiedz, że coś się szykuje! :) 

W kolejnym roku nie zaprzestałem robić to, co rozpocząłem wcześniej! Portal nadal prowadziłem wraz z kilkoma osobami, o których nie mogę zapomnieć. Zuza — świetna osoba i bardzo dobry "krytyk" muzyczny ;D pisała recenzje i swoje przemyślenia na temat płyt. Zapraszam na jej bloga, wystarczy tutaj kliknąć :) Iga, która razem ze mną tworzyła ten szalony projekt i poświeciła na niego swój czas. Stworzyła wiele pięknych wersji portalu i pomagała wtedy, kiedy ja nie dawałem rady. Tomek — młody raper, z moich okolic, który również chciał się wtedy zaangażować w tworzenie mojego marzenia, którym był portal. Jeśli to czytacie, dajcie mi znać! :) Dzięki Wam! Początki zawsze są najważniejsze. Na początku to właśnie Wy tworzyliście wraz ze mną stronę. To w głównej mierze dzięki waszej pomocy portal nadal jest dostępny! Dziękuję za to, że mimo mojego młodego wieku znosiliście moje humory i mi pomagaliście ;D


Rok 2014 przyniósł też kilka innych blogów, dostępnych w internecie a niedostępnych dla znajomych. Chociaż kto wie, może czytaliście jakiś nie wiedząc, że to mój :D Zwiększyła się również negatywna opinia moich znajomych i nie tylko na temat tego, co robię i jaki jestem. Ja zawsze byłem sobą i robiłem to, co kocham! W sumie hejt zawsze był i będzie, a osobom, które wówczas mówili o mnie źle, teraz pokazuje środkowy palec. Zresztą, jeśli to czytasz, przyjdź do mnie, to pokaże Ci, ile osiągnąłem ja, a Ty powiesz czy chociaż w małej części masz to, co ja mam teraz. Mimo że dopiero zaczynam. Chociaż to właśnie pod koniec gimnazjum zdobyłem wielu znajomych z klasy, z którą chodziłem 6 lat. Dziękuję — Ania, Agata, Patrycja, Kinga, Monika, Dominika, Natalka, Gabi i kilka innych osób, Dziękuję za wszystko, jeśli to czytacie, dajcie znać! ;) Pozostałych nie pozdrawiam i mam Was nadal w dupie. Może kiedyś się zobaczymy. xD 

Koniec 2014 roku to również przeprowadzka do Zamościa i początek mojej "kariery w liceum. Nie mogłem zapomnieć o najważniejszym etapie w życiu, jakim było i jest obecnie liceum. Wybrałem kierunek dziennikarski z miłości do muzyki i portalu, który wówczas prowadziłem. Czy dobrze wybrałem? Sam nie wiem. Mógłbym to zmienić, ale po co skoro prowadząc bloga i portal rozwijam umiejętności dziennikarskie. Nowa szkoła to również nowi ludzie. Początki były dobre — jak zawsze. Jak jest teraz. W sumie, po co się wypowiadać źle o ludziach, których znów zobaczę we wrześniu? ;D Nie no, żart tak źle nie jest. Oczywiście jest kilka osób, które mógłbym wyrzucić z klasy, gdyby to tylko ode mnie zależało. No ale cóż, życie jest ciężkie, a taki problem to nie problem. Pamiętajcie jednak. Jeśli plotkujecie i obgadujecie, to róbcie to tak, żeby ten ktoś o tym nie wiedział. Niestety, widocznie tego nie wiesz a wszystko, co o mnie mówisz i tak prędzej czy później trafi do mnie. Poznałem wówczas osoby, o których nie mogę zapomnieć, skoro już wcześniej też wymieniałem innych. Dzięki — Wiki (dasz radę!!!, Ty wiesz, o co chodzi ;)), Kinga, Ola R, Karolina H, Michał, Ada, Sylwia, Karolina D, Kamila, Julka — wiem, że czasem ze mną nie wytrzymujesz w ławce :D, Daria, Patrycja, Ewelina. Dziękuję za to, że byliście i jesteście, nawet jeśli teraz się nie dogadujemy ;) Jeśli przeczytacie, dajcie znać!


Trochę długi już jest ten wpis ;D Może dasz radę jakoś go przeczytać. Rok 2015 był podobny do poprzedniego. Zastanawiając się, nie przyniósł nic nowego, byłą to kontynuacja tego, co prowadziłem od dawna. Tutaj mogę podziękować dwóm osobom, które dotąd mi pomagają — Adamowi i Gabrysi. Jeszcze nie jeden koncert przed nami!! :D Marzenia, plany, które na bieżąco sobie stawiałem i realizowałem. 31 grudnia 2015 był momentem decydującym. Postanowiłem zostać sobą, nie przejmować się innymi i stworzyć sobie pracę w tym, czym jestem najlepszy.


Kartka z prawie 30 punktami, które chce zrealizować w 2016, jest napisana i schowana głęboko w szafie. Czy się spełni? Może nie, a może tak. Wiem jedno, mimo tego dalej będę działać! W tym roku postanowiłem również, chociaż w małym stopniu rozwinąć swoje umiejętności aktorskie. Chodziłem na kółko, zagrałem w sztuce, miła atmosfera, fajni ludzie. Chociaż hmm, kilka osób nie pozdrawiam. (Radzę plotkować nieco ciszej.) W sumie co będe się innymi przejmował. Nie przejmuję się opiniami  — choć jest coraz więcej pozytywnych — pozostanę sobą i będę robić to, co robię. Kilka marzeń już spełniłem. Dziękuję Mateusz! (tak, już teraz Jakub — sorki post pisałem wcześniej :D). Mimo wielu zleceń stworzyłeś dla mnie dwa cudowne projekty — MusicLovers i tego oto bloga. Na instagramie wybiło mi prawie 30,000 obserwatorów! Wow, dziękuje bardzo! Moje blogi przez te wszystkie lata przeczytało ponad 400 tysięcy osób!! Portal odwiedza co miesiąca blisko 5-10 tysięcy osób! Tego oto bloga co miesiąc czyta prawie 6,000 osób!  Mało? Może i mało. ale ja dopiero się rozkręcam! Teraz nadszedł czas na urodziny. Niby zwykła rocznica, a jednak wszystko zmienia. Ten czas skłonił mnie do refleksji. Warto było przypomnieć sobie te lata i zobaczyć to, jak z tego, co kochałem robić, stworzyłem sobie poniekąd prace, którą wykonuję teraz i będę wykonywać jeszcze przez długi czas. Szykuję kilka projektów, rozwijam bloga, portal staje się z dnia na dzień popularniejszy. Chciałbym otworzyć swój sklep. Czy się uda? Wierzę w siebie i mam nadzieję, że TAK! A i jeszcze jedno. Mam nadzieję, ze moja kolekcja płyt się powiększy :D

Na koniec chciałbym przeprosić za tak długi wpis. Starałem się, żeby był jak najkrótszy. Najwidoczniej mi nie wyszło ;D Dziękuję z tego miejsca wszystkim osobom, które zapomniałem wymienić, a pojawiły się do tej pory i pomogli mi we wszystkich projektach!! Dziękuję moim czytelnikom!! Bez Was nie robiłbym tego, co robię i nie byłbym w tym miejscu, w którym jestem teraz!! Dziękuję za życzenia i za wszystkie komentarze! :)

15 komentarzy:

  1. Dziena Michał�� nie spodziewałam się, że o mnie wspomnisz ❤
    /Patka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, nie zapomniałem o Tobie. Udanych wakacji! :D

      Usuń
  2. Dzięki że o mnie wspomniałeś :) Nie zwalniaj tempa i rób nadal to co kochasz ! / Karolina D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Będę nadal działał. :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego dużo zdrowia miłości pomysłów spełnienia marzeń sto lat Michał i dalej działaj pozdrawiam cie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już mam pomysły na kolejne projekty! :)

      Usuń
  4. To może teraz impreza? :D najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się, że ktoś o mnie wspomni we wpisie na blogu xDD Nigdy się nie zmieniaj bo jesteś wspaniałym człowiekiem ;) Trzymam kciuki za kolejne projekty i może kiedyś reaktywujemy nasz (w sumie to Twój xDD) pomysł? :D
    Agata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pierwszy, może jeszcze ktoś wspomni :D Dziękuję!! :* Pomysł jest wystarczy uruchomić podstronę ;D Teraz mam nadzieję, że to co otworzę za kilka dni Ci się spodoba!! :D

      Usuń
  6. Oo jak miło :D nie spodziewałam sie ^^ tak trzymaj, jeszcze daleko zajdziesz, jestem tego pewna 😉 / Gabi

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie ciekawie :D kurcze, trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego! Oo i wyczytałam że w Zamościu mieszkasz i się uczysz, kolejna osoba blogujaca z moich okolic!:D powodzenia dalej w blogowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Post bardzo mi się spodobał. Uświadomił mi kilka rzeczy, które na pewno mi się przydadzą w tym co robię i tak jak ty będę chodzić do klasy dziennikarskiej. www.alekuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, masz autograf Justina Biebera? Ale mega! Zazdroszczę!! Od początku gdy tylko zobaczyłam tytuł posta, wiedziałam że będzie tu coś o Justinie :))) Beliebers wiedzą o co chodzi :) zapraszam do mnie -- start-afire.blogspot.com i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń