10 NAJLEPSZYCH MĘSKICH ESPADRYLI

14:10:00 LUXX400 15 Komentarze


Espadryle czyli trend, który jest ciągle z nami. Zobacz 10 najlepszych modeli, które dla Was wybrałem. Moje propozycje nie przekraczają 200zł. 

Jedne z najmodniejszych butów w tym sezonie to bez wątpienia espadryle. Możemy kupić je praktycznie w większości sieciówek oraz wielkich domach mody. Począwszy od tych najprostszych, najczęściej tych o jednolitych kolorach, a kończąc na tych bardziej przemyślanych - zazwyczaj z nadrukowanymi czy naszytymi wzorami. Dzisiaj przedstawiam wam top 10 espadryli, które znalazłem w sieciówkach i nie przekraczają one kwoty 200zł.

15 komentarzy:

  1. Sama przymierzam się do kupna tego typu butów. W ostatnim moim komentarzu pytałeś o miejscówki do zdjęć, mam kilka znalezionych w tej części Zamościa, jednak odezwij się prywatnie (fb, mail) nie będziemy rozmawiać przez komentarze :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo fajne i wygodne buty :) Dobrze za chwilke się skontaktuje. ;)

      Usuń
  2. Moje buciki z H&M są już ze mną drugi sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku ostatnio jestem zakochana w takich butach i będę je kupować :)
    oczywiście damskie :)
    pozdrawiam :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego,że są modne,to jakoś ten model mnie nie zachęca do kupna!https://mmhairismylife.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój chłopak by takich nie załozył a mi się osobiscie bardzo podobają <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bialo-granatowe paski oraz te z Pepe Jeans najlepsze ;)
    Osobiscie sama tez uwielbiam espadryle, ale nie sadze aby moj chlopak kiedys je ubral, nawet jakby dostal takie obuwie ode mnie w prezencie.. :D

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak źle by nie było. Zawsze możesz go przekonać do takich butów :D

      Usuń
  7. podoba mi się, że mężczyźni coraz częściej zakładają blogi :) twój jest super na pewno na nim zostanę dłużej :)

    najbardziej podobają mi się beżowe...

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa. Staram się cały czas aby blog wyglądał ak najlepiej. :)

      Usuń
  8. Sama mam takie buty, właśnie te w marynarskie wzory. Ciekawy blog, na pewno zostanę tu na dłużej ;). Dodaję Cię do obserwowanych.
    Pozdrawia Ancyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miłe słowa! :) Staram się bloga prowadzić dobrze i mam nadzieję, ze Wam się podoba ;)

      Usuń
  9. Super post ;D ja sowbie swojego nie wyobrażam w espadrylch ale u niektórych prezentuj się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama bym je chętnie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej świetny blog :) jeszcze takiego nie spotkałam :)
    kingawolsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń