PLAYLISTA MIESIĄCA - MARZEC

19:43:00 LUXX400 3 Komentarze


Cześć! :) Niedawno przedstawiłem nowy, odświeżony wygląd bloga - mam nadzieję, że spodoba się Wam. Może nawet zachęci to Was do częstszego odwiedzania bloga. ;)

W dzisiejszym poście przedstawię playlistę z ulubionymi utworami z ubiegłego miesiąca. Znajdzie się na niej 12 utworów, które najczęściej słuchałem w marcu. Niektórzy z Was mogą już się domyślić jakie to będą utwory - ponieważ wiele z nich pokazywałem już na snapie. Nie masz mnie jeszcze na snapie? Musisz to zmienić! Moja nazwa - luxx40 - lub dodaj za pomocą snapkodu, który znajduje się po prawej stronie bloga ;) 

Czas.. Start! Zapraszam do słuchania ;)



3 komentarze:

  1. Boże <3 Sia najlepsza! Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Years&Years ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. SzpaRAP! Dziewczyny są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń