TREND, KTÓRY POWRACA - BOMBER JACKET

21:59:00 LUXX400 12 Komentarze



Tego przegapić nie możecie! Trend, który od niedawna lansuje modowa blogosfera oraz projektanci powraca. co warto wiedzieć oraz jak dobrać ową kurtkę dla siebie? Mowa tutaj o kurtkach typu bomber.

HISTORIA BOMBER JACKET

Pierwsze tego typu kurtki pojawiły się już podczas I wojny światowej. Swoje główne zastosowanie znalazły wśród pilotów samolotów czy helikopterów. Większość wojskowych samolotów nie posiadało zamkniętych kabin, piloci musieli więc nosić coś, co utrzyma ciepło. Na prawie 22 lata zostały zapomniane, aby powrócić na nowo podczas II wojny światowej. Duże zapotrzebowanie na bombery spowodowało wprowadzenie przez producenta nowych wzorów i metod produkcji. Po długiej przerwie powracają i znajdują użytek w subkulturze hip-hopowej. Zazwyczaj kojarzone z niechlujstwem i kryminalnym światem.

Wkraczając w nowy sezon wiosna-lato 2016 możemy zobaczyć jak lansują trend na kurtki bomber wielkie domy mody oraz ogólnodostępne sieciówki. Poniżej zaprezentowałem po trzy propozycje od takich marek jak H&M, MANGO czy ZARA. Sieciówkowe rzeczy porównałem z kurtkami z takich domów mody jak VERSACE, BALENCIAGA, KENZO czy GIVENCHY  . Możecie je zakupić w sklepie VITKAC lub na VITKAC.com.

Dajcie znać w komentarzach, które kurtki podobają się Wam najbardziej :) A może masz już swoją bomberkę w szafie? Dawajcie znać! ;) 

SIECIÓWKI 









12 komentarzy:

  1. Osobiście wybrałbym Zarę - tanio i dobrze. Oczywiście domy mody również prezentują ciekawe rzeczy, jednak trochę drogie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zara :) Zamówiłam kilka dni temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobną kupiłem sobie pod koniec tamtego roku, więc akurat mi się trafiło w sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Jeśli chodzi o kurtki to są fajne, jednak preferuje inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spotkałam się już z tym powracającym trendem :) szkoda, że moja mama nie zatrzymała swoich ciuchów zza czasów młodości , było by dzisiaj mego modne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D teraz by pasowały idealnie zwłaszcza, ze powraca wiele trendów właśnie z tamtych czasów ;)

      Usuń
  6. super. sama mam kilka i dopiero z nimi zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już przygotujesz jakieś stylizacje z nimi pokaż ;) chętnie zobaczę ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie kurtki! Myślałam o kupieniu sobie jakiejś z kwiatowym printem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bomberki ! Niedawno zaopatrzyłam się w zieloną z H&M. Teraz takie kurtki są bardzo na czasie i dobrze :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomberki to już klasyka ! W tym się zawsze dobrze wygląda :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń