TOP6 GARNITURY NA STUDNIÓWKĘ

21:17:00 LUXX400 9 Komentarze

Cześć!

To mój pierwszy wpis na tym blogu. Dzięki wielkie, że tu jesteś! Na sam początek przygotowałem wpis dotyczący garniturów na studniówkę. Sezon studniówek już rozpoczęty, warto więc pomyśleć o tym co na siebie założyć. Wytypowałem 6 modeli garniturów, które sprawdzą się podczas tego ważnego wieczoru. Pamiętajcie o moich innych portalach społecznościowych! Znajdziecie mnie na INSTAGRAMIE oraz w aplikacji SNAPCHAT: luxx40







Który Waszym zdaniem jest najlepszy? Może macie jakieś swoje propozycje?

INSTAGRAM: luxx400
SNAPCHAT: luxx40

Wszystkie umieszczone rzeczy kupicie w sklepie Zalando!

9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie stawiam na garnitur od Topman :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie propozycja 4 i 6 jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją studniówkę miałem na początku stycznia i miałem bardzo zbliżony garnitur do tego z numerem 5

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem też fajną kolekcję na studniówkę od GC :) Ciekawy post u czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Top man jest the Best!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam niedługo studniówkę co lepiej założyć. Krawat czy muchę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę ze muchę, jest teraz bardziej modna, jak jesteś gejem to tym bardziej wybierz muchę ;) :D

    OdpowiedzUsuń