ULUBIEŃCY KWIETNIA

21:50:00 LUXX400 4 Komentarze


Korzystając z długiego weekendu postanowiłem trochę odpocząć i nadrobić zaległości na blogu. Tak więc dzisiaj zaprezentuję post, w którym przestawię seriale, filmy i muzykę, która spodobała mi się najbardziej i były moimi ulubieńcami w ubiegłym miesiącu. Kwiecień mogę zaliczyć do udanych. Zmienił się wygląd bloga. Pojawiło się również kilka rzeczy, o których stopniowo będę informował na moich kanałach :) Jedną z nich jest konkurs, który za kilka dni na mojej stronie na Fb - zapraszam do polubienie KLIKNIJ.

MUZYKA




FILM/SERIAL

W ubiegłym miesiącu niestety brak czasu utrudnił mi rozpoczęcie serialu, który chciałem zacząć oglądać już jakiś czas temu. Jednak udało mi się obejrzeć kilka ciekawych filmów, których zwiastuny zaprezentuję poniżej.



4 komentarze:

  1. Masz super bloga. Kocham Cię :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku uwielbiam Twenty one pilots :)
    ciekawy blog obserwuje :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. #Wszystkogra jest mega! Byłam dzisiaj w kinie i gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń